تبلیغات

آمار و اطلاعات

  • تعداد مطالب : 116
  • تعداد نظرات : 10
  • بازديد امروز : 75
  • بازديد ديروز : 146
  • افراد آنلاين : 2

ارسال شده در دسته مغز
بازديد : 2٫036
نظرات :

خواندن فکر

مرضیه نظری (کارشناس کاردرمانی – کارشناس ارشد روانشناسی)

معنای کلماتی که ما به زبان می آوریم کجاست ؟یعنی وقتی کلمه ی درخت بر نوک زبان ما جاری می شود معنای آن در کجای مغز ماست که ما آن را درک می کنیم ؟

(بیشتر…)

 
بر چسب هاي نوشته : , ,
ارسال شده در تاريخ ۵ تیر, ۱۳۹۳ - توسط :

ارسال شده در دسته اختلالا ت رفتاری
بازديد : 2٫509
نظرات :

رفتارهای غیر طبیعی در دوران طبیعی رشد

فاطمه ذاکرزاده (کارشناس ارشد روانشناسی)

مکیدن انگشت :

یکی از عادت های ارضا کننده برای کودک مکیدن انگشت است . شیوع مکیدن انگشت از ۱۲ تا ۸۳% کودکان مختلف گزارش شده است .

(بیشتر…)

ارسال شده در تاريخ ۵ تیر, ۱۳۹۳ - توسط :

ارسال شده در دسته کم توانی
بازديد : 4٫178
نظرات :

نقش دین و معنویت در زندگی والدین دارای کودکان کم توان ذهنی

خدیجه تقی زاده (کارشناس ارشد روانشناسی)

تولد و حضور کودک با کم توانی ذهنی در هر خانواده ای می تواند رویداد نامطلوب و چالش زا تلقی شود که احتمالاً تنش ، سرخوردگی ، احساس غم و نومیدی را به دنبال خواهد داشت ( میکائیلی ، ۱۳۸۸ ) زمانی که خانواده های دارای فرزند کم توان ذهنی با خانواده های عادی مقایسه می شوند ،

(بیشتر…)

ارسال شده در تاريخ ۴ تیر, ۱۳۹۳ - توسط :

ارسال شده در دسته مقالات و پژوهش هاکم توانی
بازديد : 8٫191
نظرات :

ضرورت آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان کم توان ذهنی

نرگس جویا (آموزگار استثنایی)

مقدمه :

با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت کاربردی در زندگی روزانه دانش آموزان و به ویژه کودکان کم توان ذهنی – مقاله حاضر به لزوم آموزش مهارتهای اجتماعی بعنوان یکی از جنبه های کاربردی در مدارس می پردازد و مفهوم مهارتهای اجتماعی – علل نقص در مهارت ها را توضیح می دهد سعی می کند روی کردی نو و کاربردی در آموزش مهارتهای اجتماعی ارائه نماید .

(بیشتر…)

 
بر چسب هاي نوشته :
ارسال شده در تاريخ ۳ تیر, ۱۳۹۳ - توسط :

ارسال شده در دسته مقالات و پژوهش هاکم توانی
بازديد : 15٫458
نظرات :

اهمیت و ضرورت نقاشی درکودکان کم توان ذهنی

 شهربانو رفیعی (کارشناس روانشناسی)

ـ هنردرمانی:

کودکان عقب ماندهی ذهنی گروهی از کودکان استثنایی هستند. کودکانی با اختلال هیجانی و رفتاری. ویژگیهای منحصربه فردی که اینگونه کودکان ویژه دارند، به شیوه های متعددی ازجمله رفتاری، هیجانی و تحصیلی نمایان می شوند. این کودکان مهارتهای سازگارانه و نیز سازش نایافته ای را نیز مورد استفاده قرار می دهند.

(بیشتر…)

 
بر چسب هاي نوشته :
ارسال شده در تاريخ ۲ تیر, ۱۳۹۳ - توسط :

تبلیغات

امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳


آخرین مطالب

مطالب تصادفی

آرشیو ماهانه


کلیه حقوق وبسایت برای رسانه آموزش نظری محفوظ می‌باشد

Copyright © 2014 - All Rights Reserved